Where did you sleep last night?

Hehe kände bara att ja var tvungen att skriva ett inlägg till o göra becca stolt!(a) Har typ uppdaterat 3gånger idag:O hihi ovanligt för att vara jag, men så går de väl när man inte har annat för sig;) Asså fatta hur sugen ja just blev på att åka utomlands!! Kanarieöarna, Mallorca, Kreta? Bara de är varmt, men ja skulle ja verkligen få välja så skulle de nog troligen bli att åka till Australien, Mauritius eller tillbaka till Usa:D Va skönt att bara slappa, sola, bada, äta gott och göra precis de man känner för när man vill<3 Sen så skulle nog ljuset oxå göra mig lite piggare så nejnej ja skulle inte tacka nej till en resa! Nu blir de sängen på riktigt! Kramar

Mauritius! Såg inte helt fel ut va?:)



Kommentarer
Postat av: linnea

det såg jättebra ut!!! men det hemska är att typ igår snackade jag med nåra om att fara dit, scary;)

2009-11-13 @ 15:45:50
Postat av: becczoor

jag är stolt över dig sarah! ;)

och det där såg inte helt fel ut neeej.. GEMIGG!! =]

2009-11-14 @ 14:55:02
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0