Snön ligger vit på taken, endast tomten är vaken?

Tjena tjena:) Sitter här en liten stund innan de blir att ta sig i kragen o plugga till svenska provet som är imorrn!:/
Har iaf varit hos tandläkaren på morron och där var de ju världens julstämning?;) Uppe i taket var de en bild på en julgran, de tände ljus?(fråga mig inte varför) och sen så fick ja en fyllning som smakade peppakakor:D Lite mysigt ändå! Sen så började mamma prata julklappar igår, så jag antar att julen snart är här då?:) Jag hoppas bara min plan om julafton går igenom, skulle vara så himla mysigt med alla samlade på ett o samma ställe, håller tummarna! Måste sen oxå varna för att cykla, de är jättejätte halkigt så ta de försiktigt! Ses, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0