Nya vägar, nya möjligheter och nya mål

Hej! Asså vart försvinner all tid? Helgerna går så himla fort att ja hinner aldrig med, helt plötsligt är de bara måndag igen? Min helg har iaf varit lugn och skön men jag har ändå hunnit med trevligheter;) I fredags blev de massa folk, igår bara tjejorna här och idag har ja bara pluggat o firat pappa! På tal om igår så fick ja träffa Emma:D Det var typ seriöst 2-3 månader sen sist så de var jättetrevligt! Vi måste ju dock ändra på de där med månaderna!;) Ska snart gå tillbaka till min bok, "Stenhuggaren" av camilla läckberg, som ja läser nu som svenska uppgift. Bra bok men de är lite drygt att måsta läsa ca 400sid och sen redovisa osv...Skulle inte ha nåt emot om nån ville störa mig?!:D Annars så måste ja ju börja peppa för dansen på onsdag med 2orna... Ni med, julia o linnea?!;) Hoppas de blir skoj! Vi ses o hörs, kramar



Kommentarer
Postat av: linnea

JAG PEPPAR!

2009-11-09 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0