It's 4:03 and I can't sleep without you next to me I toss and turn like the sea if I drown tonight bring me back to life

Hej:) Trött är bara förnamnet! Nu är iaf halva veckan avklarad o ja ligger efter lite med bloggandet. Veckorna går fort men det är mycket i skolan just nu, prov varje vecka ändå fram till jul tror ja?:/ Men ja blev ju varnad att gå samhälls så;) Tur ja har klassen o julia<3 haha o killarna såklart(a) Kommer nog klara mig bra! Näe nu blir de mat:) Skriver mer ikväll, om ja hinner. Kramar

 


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: det var ordvalet jag syftade på;) det är klart jag minns!!;) hahahah tragiskt:P

2009-11-18 @ 17:35:59
Postat av: julia

tur att jag har dig, annars hade jag redan tagit livet av mig;) haha och killarna(A) du vet, rikke och isse;)

2009-11-19 @ 14:41:29
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0