You keep talking but it makes no sense


Tjenare:P
En lektion idag o sen teater innan vi skulle käka fiskpinnar, vilket var de sista jag gjorde på skolan den här veckan:) Fatta så himla skönt med några dagars lov! Ska ta vara på dagarna, även om ja har en hel del plugg som måste göras...
Igår kväll var jag hos linnea tillsammans med hon och emma. Var ju tvungen att träffas lite innan tjejorna åker på klassresa! Vi bakade kladdkaka...eller dom bakade kladdkaka:P Vi pratade gamla minnen och hamnade framför tv:n där det blev skratt, skratt och ännu mera skratt! Asså gud så bra jag var på dansa när ja var liten (NOT!) Men kul hade vi iaf och de är ju viktigast, nog för att de var på bekostnad av mig:/ Men är man bäst så är man;) Hoppas ni får en superkul resa o hälsa storstaan från mig!<3 Lägger in en bilder från igår,
Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggastdans.nu

2009-05-25 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0