You belong with me


Hoj:)
Nån mer än jag som är helt lycklig över att solen har skinit hela dagen?! Tack och lov så har vi snälla lärare som låter oss sitta ute lite, så just nu är humöret på topp! Trodde att dagen skulle vara den drygaste på länge men faktiskt inte, måste bero på att de fina vädret smittar av sig på alla:D Jobbar iaf med vampyrer som eget arbete på So:n och det går hyfsat bra. Visste ni att det finns en sjukdom som kallas vampyrsjukan där man bl.a inte tål vitlök? Visste inte jag iaf, så nog lär jag mig alltid nåt på arbetet! Ska fortsätta chilla nu, ha en bra kväll!:P
Kramar

Mina rosa/lila naglar;)

Kommentarer
Postat av: e

du har fina naglar :D

2009-05-18 @ 18:43:14
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0