Vi sjunger på sista refrängen


Hallå hallå!
Nu är kvällen här o snart natten oxå:) Tröttheten kommer krypande men jag har tänkt hålla mig vaken ett tag till. Dagen har varit ganska lugn och skön. Var bara hemma o chillade tills kvällen kom och jag fick träffa mina söta vänner, emma, becca och linnea som kom hit och gjorde mig sällskap, tack flickor!:D Vi såg film, var ute o klättrade (fråga inte när, var o hur för de är en hemlis;P) och sen blev de lite annat oxå:)

Måste bara få komma med en liten hockeynyhet! Nån kille som är lite okänd (typ väldigt för mig) Erik Gustafsson heter han iaf och är 20 år gammal, ska få komma på Tampa Bay Lightnings träningsläger i början av juli:P Kul va, med en svensk kille i laget?! Hehe de tycker iaf jag, hoppas bara han kommer med:) Jaja nu ska jag nog säga godnatt,
Kramar

    

Kommentarer
Postat av: Reb

De va faktiskt inte schysst av dig att sitta på björnen sådär... (;

2009-05-22 @ 15:09:46
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0