Love Sex Magic?


Tjohoo:P
Asså vad är det här för dag egentligen?!:P Nåt speciellt är de ju;) Undra om man påverkas av vädret...? Haha jaa, jag har iaf haft en varierande dag på många sätt, men den slutade inte lika bra som den började. Klarade inte av att stanna kvar på skolan pga min mage:/ Men annars så. Hade nationella i No oxå idag, vilket kändes helt okej utifrån den kunskap jag har, så nu är det bara att vänta o se vilket resultat de blir:P Orkar inte skriva mer nu, kom bara ihåg att hålla tummarna för Sverige ikväll! Semi i Eurovision song contest!

Ps. Ryssland vann hockey-VM!!!:S tragiskt enligt mig...ja menar man är ju ett Canada-fan så länge dom inte spelar mot Sverige:P Men ändå stora hyllningar till det canadensiska laget o speciellt den lille men riktigt duktiga Martin St. Louis!!<3

Kramar


Kommentarer
Postat av: linnea

får ju inte glömma stamkos:O;)

2009-05-13 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0