You look a lot like me


Tjenare:)
Någon annan än jag som känner sig otroligt trött? Vet egentligen inte alls varför, dagen på skolan har inte varit allt för jobbig men iaf så är det som att jag bara vill sova:) På tal om skolan så har jag och alla mina söta små vänner börjat planera för den 29 maj, ni som inte vet vad de handlar om får se:P Vi har några förslag på vilka kläder som passar. Kommer förhoppningsvis bli en lyckad dag och eftersom tiden går så enormt fort så är vi ju snart där!

Igår blev det en liten makeover;) Har nu klippt bort halva håret och färgat det, så ni kanske inte kommer känna igen mig?!:P Ja blev ändå ganska nöjd, är väldigt ovan än så länge men de kommer nog att försvinna snart. Kommer bli så himla skönt med kort hår i sommar!:D Kanske kan lägga in ett kort senare, får se hur det blir:P Iaf så kan ja visa en bild på hur min skolavslutningsklänning kommer att se ut. På bilden har jag mitt gamla långa hår...snyft, snyft. Saknar det ändå lite grann:/
Kramar


Kommentarer
Postat av: Becca

FINAFINA KLÄNNINGEN <3 (:

Ditt hår blev jättebra btw :*

2009-05-07 @ 19:29:43
Postat av: Sarah

Sv: Tack så jättemycket<3:P

2009-05-07 @ 22:50:53
Postat av: Reb

Har skaffat moi en ny bloggis nu ;)

2009-05-08 @ 00:39:21
URL: http://rebeccaro.blogg.se/
Postat av: Aya

Omg, den var ju skiit fin <3<3

2009-05-08 @ 16:12:51
Postat av: Anonym

fin fin :)

2009-05-09 @ 17:45:14
Postat av: Saga

Kläningen var superfin! =)

2009-05-11 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0