Det fanns en kärlek, men den har brunnit ut


Hoj:)
All I have is you, it is all that I'm waiting for, all I need is you, I will complicate you...refrängen på Losing you med Dead by April:) Faktiskt en ganska bra låt, men lyssna igenom den några gånger innan ni dömer den! I början låter den inget vidare, men de växer eller iaf för mig och ett + är att kolla in texten oxå:) Kanske måste dra allt om min musiksmak när ja håller på;) Iaf så lyssnar jag på det mesta, allt från Dead by April och HIM till Muse och Paramore med massa annat där i mellan:P Har alltså ingen bestämd musiksmak utan de varierar lite utifrån humör osv. Tänkte dra några låtar ni borde lyssna igenom ifall ni inte har gjort de:P

Crushcrushcrush - Paramore
Losing you - Dead by April
Spotlight - Mutemath
Supermassive black hole - Muse
Speak to me gently - Future of Forestry
You're gonna go far kid - The Offspring

Och en massa andra;) Nu ska jag gå o ringa mina vänner! Ha en bra kväll:P
Kramar

Kommentarer
Postat av: Reb

Dead by April och HIM! WOHO!

I've got a good influece on you ;)

2009-05-10 @ 00:37:34
URL: http://rebeccaro.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska man börja göra musiklistor här eller?:P

2009-05-10 @ 11:27:39
URL: http://linneagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0