Learn to fly


Hallå hallå:)
Vad händer med mig? Hade då ingen aning vad som hände idag...åt gurka på toan? föll i trappen på vägen upp? "dansade" som en robot, om man nu kan kalla det dansa? och en massa andra lite mer ovanliga saker som inte händer varje dag;) Har ju iaf vänner som tar hand om mig, vilket känns bra! Men dom blir ju inte längre förvånade över saker som händer mig:P Jaja, jag bjuder iaf på mig själv så:) Annars har dagen varit hyfsat bra, ganska chill dag på skolan pga lärare som är bortresta, sjuka eller nåt sånt. Sitter just nu o funderar vad de blir att ha på sig imorrn, de är ju Kom-som-du-inte-brukar-dagen;) Hoppas att de blir en skojig dag, om nu en skoldag kan bli de?
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA vi kommer äga alla ;)

... typ...:D

2009-05-28 @ 22:49:37
Postat av: Anonym

robotdansen haha;)

2009-05-29 @ 16:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0