Never think


Hej:)
Kom-som-du-inte-brukar-dagen blev de inte mycket av, de flesta fegade ur:/ men inte ja o becca eller emma o linnea:P Ja mena man måste ju kunna bjuda på sig själv lite;) Hade iaf en kort dag på skolan o skrattade ihjäl mig på bilden så tårarna rann, men så blir de om man är dålig på rita! Sista lektionen någonsin i bild idag, för ja kommer inte fortsätta på gymnasiet, nejnej!

Kvällen spenderades med Tove:) Riktigt trevligt var det! Men gud så rädd jag var:S Hehe såg nån slags skräckfilm så skrämde mig totalt o ja lovar jag brukar inte vara rädd! Avslutade dock kvällen med Twilight så vi kommer nog ändå kunna sova gott:P Tack för en härlig kväll och för allt annat!<3
Nu blir de faktiskt att krypa ner o sova, är totalt slutkörd! Sovgott, pussar o kramar:)

Avslutar med en bild som togs på valborgs!

Kommentarer
Postat av: Tovis!

Sjukt trevlig kväll med dig sarah =)<33

2009-05-30 @ 16:45:30
URL: http://lillatove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0