Losing you?


Hejhej:)
Regnig dag o skola igen...skönt att dagen snart är slut! Hade egentligen en ganska så kort dag på skolan men på nåt sätt så var ja ändå väldigt less när jag lämnade den vid 3 tiden, undra hur jag ska klara mig resten av veckan?! Jaja man kan ju hoppas på ett mirakel:P Sitter här i mitt lilla rum just nu och lyssnar på musik samtidigt som ja kollar in lite annat;) Har dock inte tänkt säga nåt än utan det får blir en överraskning, haha okej lät ju bra...men som sagt ja ska inte säga för mycket:P Hela kvällen har gått åt till att skriva SO:/ Måste säga att just nu är de inte ett av ämnerna i skolan som är uppskattat...
Imorrn blir det en hyfsat kort skoldag, sen efter middagen plugg o förhoppningsvis lite annat:P Näe nu är det nog bäst att ja börjar sluta:) Sov gott!

Kramar

Blev just väldigt sugen på resa o NY skulle inte vara så fel;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0