Jag är starkare än du någonsin kommer att förstå


Hejhej:)
Igår kväll var det fullt upp, vi for lite fram och tillbaka men fick oss iaf lite grillat på vägen:P Hade en oplanerad men ändå väldigt trevlig kväll och vädret stod faktiskt på vår sida:) Har några mysiga bilder som jag kan lägga in senare, om jag kommer ihåg det. Var förbi stan en sväng och träffade lite "kändisar" som var trevligare än vanligt, kan lova att vi kommer skratta när vi tänker tillbaka på en del saker som hände;) Btw, ni som inte träffade oss igår missade något, vi var riktigt snygga;) Vilket vi faktiskt fick höra lite här och där:P Kvällen avslutades hos S som var snäll nog att släppa in oss alla. Vägen hem ska jag inte ens nämna annat än att det var en upplevelse...

Idag har jag spenderat mest tid ute, vädret har varit fantastiskt och de klart man ska ta vara på det! Känner verkligen att sommaren är på väg nu när temperaturen har varit uppe i ca 18-19 grader:P Det blev lite nostalgikänslor när jag, becca, linnea och emma satte oss ute på vår balkong med lite smått och gott(A) saknar chilinötterna!
Okej det känns som att de här inlägget är ganska så osammanhängande, men jag hoppas alla fattar iaf.
Ska iaf fortsätta med mitt musiklyssnande nu:P
Kramar


Haha kan inte riktigt förklara vad som händer på den första bilden:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin mobil man har:P

2009-05-02 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0