I've been here forever


Hej:)
Asså de är ju bara kvar typ en normal vecka om man inte räknar med dagarna som är kvar av den här!! Fatta snart har jag o alla andra 93or gått ut grundskolan;) Känns himla skönt, men samtidigt lite sorgligt. Ja mena nu känner man ju så många och vet vilka alla lärare är osv. Och även om jag alltid klagar på klassen så kommer den att saknas i sommar! Som ja skrev som rubrik i förra inlägget; Dagarna går med tiden står stilla! Det känns verkligen så...Helt plötsligt är det maj men de märks inte att tiden går, skumt!

Har iaf just ätit upp en bit rabarber- och jordgubbspaj;) Väldigt gott och somrigt! Behöver verkligen få i mig socker just nu, så de kanske blir att smyga ut i köket och sno lite choklad:P Beroende kallas det, men nu har ja faktiskt oxå en anledning! När jag skulle cykla hem från skolan så hittade jag inte nyckel o fick lämna cykeln på skolan och gå hem:( så i behov av nåt sött är jag verkligen!

Kom och tänka på att sommarn snart är här, vilket ja har tjatat om ett tag, men hallå kan nån få nog?!:) Iaf så började jag tänka på jeansshorts, gladiatorsandaler och mest blommiga klänningar! Blev väldigt sugen på fara o shoppa när ja fick se linnea o emmas söta klänningar, vet bara inte hur mycket pengar jag har...? Så de kanske inte blir allt, iaf inte på samma gång:) Så då tänkte ja höra, vad borde jag satsa mest på?!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

sadsad:'(

2009-05-26 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0