How can you take without giving back?


Tjohosan:P
Ännu en dag med solsken och värme! Klagar inte nu (A) Har varit på picknick med emma och linnea idag, mysigt värre:) Det blev en hel del flumm som vanligt och massor med skumma kort, men det är sånt man får ta, som tur är så är alla på min mobil så jag kan ta bort dom precis när jag vill;P Några av dom som var i närheten undrade vad vi höll på med...vilket jag oxå gjorde, så ursäkta ifall ni skulle få för er att titta in här!:) Kvällen skulle egentligen tillbringas med mina vänner ute nånstans, men pga min onda mage så stannade jag hemma istället. Hoppas den vill samarbeta imorrn! Det är planerat att jag ska få följa med Tove till Piteå och de har jag inte tänkt missa!:P
Ska nog återgå till tv:n nu, ha de bra!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0