Ta vara på livet, det går ej i repris!


Tjenare!
Här sitter jag med en godispåse i handen o lyssnar på musik:) Har haft en riktigt jobbig måndag på skolan, så de tycker jag att jag är värd! Asså att man kan börja 8 en måndag o sluta kring 4 är inte riktigt schysst gjort...drygt enligt mig!
Annars har dagen varit helt okej, väldigt trött dock men ja tror de beror på att vi ställde fram klockan, nån som håller med mig? Det saknas ju en timme:P 

Snackade lite med min musiklärare idag, o gissa vart han har varit?! Jo i Usa...kan de bli mer orättvist? Hehe inte enligt mig:) Han hade varit över o sett NHL-hockey(a) så jag måste erkänna att jag är lite (mycket) avundsjuk just nu!
Men jag var ju över förra året o såg ännu bättre hockey o en ännu mysigare stad, närmare bestämt Tampa:P Ska man till Usa så är det ett måste att åka till Florida, det är en trevlig upplevelse;) Människorna, vädret o kulturen är lite speciell men mycket nice!

Sen asså snälla hjälp mig! Jag funderar på ändra en sak när de gäller gymnasievalet, hade tänkt fortsätta läsa franska men känner mig mer o mer tveksam...vad är smartast? Börja läsa ett helt nytt språk som italienska eller fortsätta med franskan? Har ingen aning vad jag vill just nu?


Fick bara lust att lägga in den här bilden som jag tog mellan några skyskrapor i centrala Tampa;P
Kramar


Kommentarer
Postat av: Aya

haha härlig blogg:D

2009-03-31 @ 10:04:45
URL: http://theleftovers.blogg.se/
Postat av: lillan

visst längtar man tbx like shit?! kommer ihåg den där dan;) ödlan och damen på affärn var ju coola=) français !

2009-03-31 @ 16:17:02
URL: http://linneagson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Råder dig till att fortsätta med spanskan. Annars har du två språk du kan halvtaskigt, och som med tiden kommer bara somna in

2009-04-01 @ 07:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0