Would I make it on my own?


Dagen har varit lång...men trevligt:) För det mesta iaf! Hade nån konstig sak vi skulle göra på elevensval:/ Typ berätta en gamla saga med en ny handlig eller nåt? Fattade inte riktigt syftet med de? Sen så är jag tydligen ett dåligt föredöme för 7orna;P Haha känner mig typ stolt! Tuggar tuggummi på lektionerna och ger skolan ett dåligt rykte...tydligen? Ja vad ska man säga om vår engelska/franska lärare egentligen? Men hon är då en av världens mest uppmärksamma människa, kul för henne:) Okej nog om de!

Middagen åt jag tillsammans med Becca, Linnea o Emma på Dallas! Riktigt smarrigt faktiskt:P Plus att sällskapet gör det ännu bättre:) Satt där ett tag innan vi kollade in stan sådär på kvällskvisten, mysigt! Vi fönstershoppade lite oxå, men hittade inget speciellt...förutom att jag upptäckte att en skyltdocka hade ett ärr på halsen xP Haha okej de känns som jag spårar lite nu, känner mig väldigt trött för tillfället:)

Förresten så smälter snön nu, för er som inte har kommit er ut idag och jag hoppas att våren är nära! Jag längtar ihjäl mig efter sommaren:) Tänk att få gå barfota i gräset med vinden i håret och höra fåglarna som kvittrar(a) känns som paradiset! Hoppas det inte dröjer allt för länge och att det blir en fin vår med många fina minnen=)
Nu ska jag fortsätta drömma lite, men sen skynda mig in i duschen innan jag somnar!

En bild på mitt egna paradis!
Kramar



Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-01 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0