Så länge vi båda andas


Middagen är uppäten o ja är proppmätt! Våfflor med sylt o grädde mums:) Dagen har varit bra, hade elevensval:P Vi skulle översätta texter men jag o emma fastade på massor med twilight-videosar(A) Asså den filmen är inte dålig, nog för att böckerna är ännu bättre. Har läst ut dom tre första och är nu inne på den fjärde, helt underbara. Så overkliga men ändå så levande, jag är beroende! Pratade faktiskt om de idag på skolan, undra varför vampyrer är så fängslande? Kanske för att det är nåt nytt o spännande eller så beror de bara på Edward? Det är iaf en väldigt sevärd film o läsvärd bok<3

På tal om morötter (som min söta vän brukar säga) så måste ja erkänna att jag deppar lite idag:/
Hockeysäsongen är ju typ över nu...Iaf om de inte inträffar ett mirakel. Aik är ju inte riktigt på topp, om man säger så. Eller så är Färjestad bara för bra? (Inget jag tänker erkänna om nån skulle fråga) Att förlora med 0-6 på hemmaplan är inte godkänt, men ändå! Laget har gjort en riktigt bra elitseriesäsong, att vinna kvarten mot Linköping var inte dåligt o som sagt "Genom hela livet, ändå fram till till döden. Finns vi alltid här, hela västra stå, för vårt AIK" Så nu ska ja sluta klaga.

Ha en trevlig kväll
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0