Will you go lassie go?


Hejhej:) Känner mig utvilad och håller på att packa, ska snart åka ut till stugan för första gången den här sommaren!:P Hoppas bara solen håller sig framme och myggen borta, har faktiskt nog många bett redan:/ Hade tänkt lägga in lite bilder, men tyvärr så har jag inte fått tag i dom som skulle visas, så de får bli senare! Kommer hem om några dagar, men annars kan ni nå mig på min mobil:)

Oh, the summertime is comin',
And the trees are sweetly blooming,
Where the wild mountain thyme
Grows around the blooming heather

Will you go, lassie, will you go?
And we'll all go together to pick wild mountain thyme
All around the blooming heather.
Will you go, lassie, will you go?

Avslutar med en av sångerna vi sjöng på skolavslutningen, kramar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0