Vi garanterar proffs i butiken;)


Hejsan svejsan!
Trött men glad sitter jag inne en liten stund, har haft en riktigt härligt sommarlov hittlills och det kommer bara bli bättre kan jag lova;) Idag var ja, linnea, emma, becca, nina och emma och solade o badade vid älven, mysigt värre! Fika hade vi med oss och vårat glada humör såklart:) Jag tycker dom senaste dagarna har varit helt fantastiska med all sol och värme, nog för att man blir trött men de finns så mycket mer att göra och njuta av:P Igår var vi ute hela kvällen och bara chillade innan vi hamnade på max, mums säger jag bara! Näe nu lägger jag in lite sommarbilder, ha de bäst! Kramar























Kommentarer
Postat av: Reb

Endel bilder blev ändå bra xD

2009-06-28 @ 23:31:21
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0