Mr. Brightside


Hallå hallå:P
Dagarna bara skenar iväg och helt plötsligt är det skolavslutning imorrn! Blir att stå längst fram i kyrkan o sjunga med kören o ja håller tummarna för att min röst håller;) Har ju lixom gjort bort mig tidigare, fast inte på nån skolavslutning men iaf, tänkte undvika de imorrn:P Snart är sommarlovet här och de är glass, sol o bad på gång;) Gud så skönt de kommer bli! Nån som håller med mig?!;) Min dag har iaf varit trevlig, började med avslutningslunch på skolan med alla 9or, vi fick kycklingspett o potatisklyftor så de va gott:) Sen blev de övning med kören o lite springande på stan innan vi skulle på Linnea o Fannys avslutning! Finfint var de och ni var riktigt duktiga<3 Näe nu ska naglarna målas innan ja hoppar i säng.
Kramar


Maten på skolan;) Ovanligt god faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0