Jag frågar fast jag redan vet svaret


Hejhej:)
Nu äre sommarlov!! men de regnar...fast ja tycker egentligen inte de gör nåt, så länge de inte har tänkt regna hela sommaren;) Har inte haft mycket tid över till datorn osv. Men ja tänkte dra en liten sammanfattning av mina senaste dagar:P

Torsdag; De blev att fara på Björkarnas skolavslutning på kvällen o träffa lite folk innan vi drog till lekparken o chillade;) Fråga inte vad ja höll på med, men roligt var de då!
Fredag; Upp tidigt o fixa allt innan de va övning med kören. Sen var de först 7ornas o 8ornas avslutning innan alla 9or kom till kyrkan. Bra gick de med sången men ja kunde nästan inte hålla tillbaka tårarna när Malin o Amanda sjöng! Ni är jättejätteduktiga ska ni veta;) Sen blev de fika med mina vänner o lite kort blev minsann tagna;) Kvällen spenderades ute, bl.a i ok-backen där halva staan var, mycket trevligt folk iaf o kul hade vi:)
Lördag; Vaknade hos linnea o var hyfsat trött fast ja sovit en hel del, tog de lugnt på dagen o sen blev de att fira storasyster inne i stan:P Gott med pizza o massa sötsaker! Efter de kom mina vänner förbi o vi umgicks lite, trevlig kväll:)

Vill tacka alla som gjort de senaste åren både i skolan o utanför riktigt riktigt bra!<3 Avslutar med att lägga in lite bilder, kramar


Klassen! Kommer sakna 9H<3


Tjejerna;)


Linnea o Emma med grabbarna:P


3 söta flickor, Becca Emma o Linnea:)


Jag som gillar blommor:)


Folk nere vid älven;)


Becca o Linnea utanför vår älskade skola!<3


Tårtan igår kväll!

Kommentarer
Postat av: Reb

Fina pics, jag kopierar nog nåra :D:D :]]

2009-06-14 @ 16:57:17
URL: http://rebeccaro.blogg.se/
Postat av: Anonym

whoops jag råkade visst oxå ta den på alllla tjejer :$:)

2009-06-15 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0