If only you could see me now


Hejhej:)
Nu är ja hemma från min lilla resa till södra delen av landet;) Har haft de riktigt riktigt bra med en hel del god mat, trevliga människor och många goda skratt! Åkte ner till huvudstaden på fredag sen tog vi en hyrbil o körde ännu mer söder ut, hade en stor fest på lördagen:P Söndagen var vi i Linköpning o träffade syrran o kollade in staden lite, och tillsist måndagen så var det Stockholm o då var det shopping som gällde! Borta bra men hemma bäst måste ja ändå säga:) Fast jag hade det väldigt bra! Nu är ja iaf hemma o lägger in lite bilder från resan i slutet av inlägget:)

Tänk nu har ja gått min sista dag på Norrhammarskolan och på fredag gäller det! Då är det de slutliga avskedet av klassen och alla andra...känns väldigt konstigt eftersom ja nyss tyckte att vi började sjuan o helt plötligt tar allt slut. Kan inte förneka att de kommer bli otroligt skönt med sommar och lite omställningar till hösten, men just nu så känns det ändå lite tungt:/ Vill tacka alla som har gjort min högstadietid oförglömlig och önska alla lycka till i framtiden!<3

Sista dagen (kvällen) med 9H ska ikväll spenderas på Tatung med iaf de flesta av mina klasskompisar! Kommer bli riktigt trevligt och förhoppningsvis är alla på sitt bästa humör o gör kvällen ännu bättre!:P Så nu blir de bara att fixa lite saker innan jag tar cykeln och sticker iväg;) Kramar


Påväg från Stockholm


Godiset som kostade över 100kr;) Inte bara mitt kan ja lova!


Delar av släkten;) Tack för alla galna skratt!


Fint träd i Linköping:)


Göta Hotell, som ni ser:)


Fikade på Waynes:P


Centralen i Stockholm;)

Kommentarer
Postat av: li

sv: näe TELLUS ÄGER!!!

sv: jaa men du är ju som så sööt:)

2009-06-10 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0