Don't let me stop you


Hallå:)
Har inte uppdaterat på ett tag, men ja ska verkligen försöka bättra mig!
Helgen blev de inte så mycket gjort, fick feber och låg inne största delen:/ Tråkigt tråkigt när vädret var så fint! Men som tur var mådde ja ändå hyfsat på söndagen så de blev födelsedagskalas hos syrran;) Gott med tårta o sommarsaft! 29 grader, varmast i sverige hade oxå lill-skellefteå och jag kan lova att ja var glad:P

Måndagen var som vanligt, med skolan o sånt. Fick tillbaka de sista provet ja kommer göra i 9an och de gick bra:) Känns härligt med sommarlov snart! Hoppas vädret blir toppen och alla håller sig friska o krya:) Sen idag så fick ja sovmorron, inte dåligt! Men resten av dagen har varit hyfsat jobbig...hade nån jobbdag idag? Alla skulle vara hemma från skolan o klippa gräset, tvätta bilen eller städa osv. Sen så ska pengarna vi tjänar skänkas till nån skola i Haiti. Iaf så är jag helt slut och tänker bara chilla ikväll:)
Kramar

Gud va jag saknar stället o dom där fåtöljerna!!<3



Kommentarer
Postat av: Marree :]

oja, miss it a lot!<3

btw najs blogg!:D

2009-06-03 @ 15:06:15
Postat av: linnea

love those chairs man:)<3

2009-06-03 @ 16:26:20
Postat av: Fanny

Naw, jag saknar också fåtöljerna =]

2009-06-03 @ 20:13:36
Postat av: Tovis!

Solviks fotöljer :D

2009-06-07 @ 19:07:59
URL: http://lillatove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0