Save tonight


Halloj!
Hon som aldrig skriver är tillbaka, eller iaf tillfälligt:) Under sommaren blir de inte mycket tid över känner jag, fast vädret inte är nåt vidare så finns de tydligen alltid saker att göra:P Mycket släkt hemma osv. men de är ju bara trevligt:) Grattis till Linnea som fyller år idag!! Var där och firade henne igår kväll, mycket trevligt med en massa sång o dans;) Tack allihopa! Jobbade oxå igår och de gick bra, inte så mycket folk(kan tolkas på flera sätt ;P) men de var ändå en skoj arbetsdag som vanligt då för mig:) Lovade ju sist att lägga in lite bilder så dom kommer nu, och ännu fler kommer lite senare.


Något man inte klarar sig utan på sommaren!

Tårtorna på ett utan alla kalas;)

Min lilla tremening eller vad de nu blir? söt iaf!:P

Lite snett kort av matbordet i stugan:)

Lite söta små blåklockor!

Och sen avslutar jag med en lite annorlunda bild på mina vänner;) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0