Hide and seek


Hejsansvejsan!
Förlåt är allt ja kan säga...ja har inte använt datorn på ett tag så bloggen har blivit stående, men ja lovar nu ska ja verkligen försöka uppdatera oftare:) Sommarlovet bara rusar förbi och den 18e är de dags för upprop i aulan på min nya skola!!! Är de nån som kan fatta att de är gymnasiet som gäller nu?! Hehe inte ja iaf:)
Igår skulle jag ha varit på jobbet och gjort rätt för mig, men tyvärr så klarade ja mig knappt upp ur sängen:/ Tandvärk är nåt ja typ aldrig haft tidigare och ja lovar, de vill ja inte ha igen! Fy f** så ont de gör...kunde inte sova på hela natten och när ja tillslut fick i mig nån stark medicin och somnade så var klockan alldeles för mycket! Ska iaf till tandläkaren i början på nästa vecka för att rotfylla tanden? Går iaf på piller nu så ja ska kunna göra annat än sova:) Ska snart få till min design, är lite trött på att den bara är halv. Men de är ju semestertider så ja får väl ha tålamod!

Var på trästocks i helgen! Riktigt riktigt skojigt var det!:D Massor med folk, mycket kända personer oxå så de gjorde ju saken ännu bättre;) Lyssnade egentligen bara på Veronica Maggio och hon var duktig, kunde inte alla låtar som vissa andra;) Nån som känner sig träffad?:P Men de var kul iaf! Nu blir de strax mat, vi ses! Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

kaplan:D

2009-07-24 @ 12:46:02
Postat av: ReeebbMAggioälskarenn! <3<3<3

haha jag känner mig träffad i guess x)

2009-07-24 @ 15:51:51
URL: http://rebeccaro.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: veta vad?:$:S

sv: hehe man är lite clumsy sometimes(A)

2009-07-27 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0