Struck by lightning

Hejhej:) Kväll är det igen och imorrn sista dagen på skolan för den här veckan!!:D Asså jag kan inte fatta att vi bara har gått i skola i ca 1 vecka och redan har läxor:S Hur ska jag klara de här?! Iaf så har vi då kul annars på skolan, eller hur Julia;) Och de är väl tur de! När skolan är slut imorrn så sätter jag o mamma oss på bussen till umeå där vi ska vara hela helgen:) Det ska bli skönt att komma bort ett tag och bara göra de man vill! Om ni inte har varit på matfesten så far dit i helgen! De finns jättegod mat och säkert massa folk oxå:D Jag var där ikväll med Linnea o Emma och vi åt då tills allt var slut, matvrak som vi är eller iaf jag:) Näe nu måste jag försöka få nåt gjort innan jag somnar, ses eller hörs? Kramar


Kommentarer
Postat av: Becca svensk(hahah i just lol'd)

sv; ja men tyska killar också vavavavav?? :D:D:D :]

<3<3<3<3

Bill och Ville (L)

2009-08-27 @ 22:57:55
URL: http://rebeccaro.blogg.se/
Postat av: julia

jag vet, jag kommer inte heller ha kvar nå pengar men jagmåste försöka lägga undan pengar nu:P



haha ja, det är tur att vi kan ha kul iaf;)

2009-08-27 @ 23:26:15
URL: http://julialindhh.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha bara för att du gillar potatis;)

2009-08-30 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0