Finska killar ska det vara;)

Hallåhallå:) Ja är fortfarande dålig på upptatera, men ja har mina skäl:) Det har varit jobb hela veckan och ja kan inte vänta till mina pengar kommer!! Då ska ja typ seriöst dra utomlands och bara chilla(a) drömma kan man ju iaf! Igår blev de upp tidigt och sätta sig i bilen, vi körde upp till ikea i haparanda. Skojsigt var de och ja kan lova att vi skrattade när ja och linnea fick se våra mammor stå en bit bort med världens största kartong som vi tydligen skulle in i bilen med;) Men som tur var så var innehållet inte lika stort och rymdes utan problem. På tal om rubriken så fanns de ju faktiskt en hel del finnar där, hehe och några kan man ju inte säga annat än mums till!:P Skor hann ja faktiskt oxå med att shoppa, men dom får ni se senare. Nu lägger ja in några få bilder innan ja snart drar när till jobbet igen, hör av er! Kramar

Duktig fotograf som jag är så försökte ja få flaskan att posera,
men den ramlade bara omkull:/


Efterrätterna på Ikea;)



Kommentarer
Postat av: linnea

snygga finska killar 4 life;) nästan

2009-08-14 @ 12:22:46
Postat av: ville valo är finsk som sagt

finska killar!!! :D:D JAG HAR JU SAGT DET HEELA TIDEN JUE! :D <3

2009-08-14 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0