Fallin' for you

Hoj:) Ja mår bra efter nattens äventyr, även om ja ibland trodde de skulle sluta på annat sätt;) Jag, emma o linnea hade de riktigt skojigt igår med massa skratt och tjoller:D Mycket kort tog vi oxå, inte för att många kanske blev riktigt så fina som vi hade hoppats på men men:) Jobbade min sista dag med Issa igår..:( Tråkigt! Kommer sakna min kassakompis:/ Hahaha emma var bara för söt imorse när vi vaknade! Typ bland de första hon sa var; Asså ja hade en jättekonstig dröm inatt, ja drömde om får:/ Ja, de lät ju faktiskt lite konstigt, speciellt eftersom de hoppade fram?:P
Näe nu ska ja gå och vara social med mina vänner, kramar.


Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Oj sexy ladies? ;)

2009-08-03 @ 10:03:15
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: linnea

sv till tove: alltid lika sexy, vettuju;)



2009-08-03 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0