Dressed up in love

Halloj:) Nu är jag tillbaka i stan igen! De blev umeå i helgen tillsammans med mamma, mycket trevligt och gott:)
Sen på lördagen så kom emma o linnea ner och gjorde mig sällskap när de var dags att shoppa! Asså om nån skulle vilja vara snäll och köpa en ny parfym till mig så skulle jag bli jätteglad, ingen som har lust?!:D Hehe näe men de finns för många som luktar gott! De blev iaf ingen parfym men lite annat, bla en kavaj som jag ska försöka lägga in en bild på senare. Ikväll efter att ha käkat kebabtallrik så kom tove och elin hit! Skojigt att träffa tjejerna som man inte ser mycket av nu för tiden:P Vi eller tove bakade kladdkaka och sen blev de bla att se lite film:) Nu ska ja tillbaka till tv:n och sen blir de sängen, nog för att ja inte börjar förrän 12.20 imorrn men iaf! Lite avundsjuk julia?;) Kramar


Kommentarer
Postat av: julia

inte bara lite avundsjuk... ;)

2009-08-31 @ 00:27:52
URL: http://julialindhh.blogg.se/
Postat av: ToveSteinwall

Tack för att ni inte ville baka med mig :]<3

Men sjukt trevlig kväll!!<3

2009-09-01 @ 14:26:21
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0