You made my day


Gokväll:)
Dagen har varit ganska seg, men hade även sina stunder:P Vi var tvungna att ha TTF- "Timme till förfogande" idag på skolan för vår syv skulle informera om nåt med gymnasiet osv, ganska tråkigt...:/ men har man tråkigt så får man göra de roligare vilket jag gjorde:) Fick för mig att typ skatta åt allt hon sa, sjuk människa? Jaa! (alltså jag) Och faktiskt så överlevde jag den timmen med. Aftonen o kvällen var jag med mina vänner o tränade musikuppv. vilket gick bra, så nu är de bara nöta lite till tills på onsdag och hoppas på ett mvg!:) Tänk sista dagen på skolan imorrn!! Eller iaf för den här veckan, känns väldigt härligt:P Sen äre ju snart påsk oxå! Börjar gå lite utför nu o snart är det sommarlov:D

Ska sova nu
Kramar


Bilden är från hotellbalkongen i Thailand -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0