Valborgs!


Tja:)
Nu äre det torsdag, men inte vilken torsdag som helst! Det är ju valborgsmässoafton;) Vilket innebär en riktigt trevlig o mysig kväll med ett stort gäng av härliga människor, kan det bli bättre?! Ja känner mig iaf peppad:P Nu har vi gått ännu en vecka i skolan och det är inte mycket tid kvar...känns lite både och. Tänk när allt är över och grundskolan har gjort sitt, då börjar allt på allvar. Haha okej de där lät kanske lite överdrivet, men vad jag menade var att tiden går så himla fort o jag hinner inte med! Snart ska man ta körkort oxå...ojoj:P

Lyssnar för tillfället mycket på The offspring. Härlig blandning av låtar som passar alla humör:) Hehe börjar låta som jag ska göra reklam, vilket inte var tanken men vi får väl se vart det slutar;P Snart kanske alla sitter och sjunger med?! Eftersom den här låten är så söt så lägger jag in lite av texten:)


I wish I could fix you
And make you how I want you
I wish I could fix you
And I wish you could fix me

I wish I could heal you
And mend where you are broken
I wish I could heal you
And I wish you could heal me


Nu ska jag bara packa klart sen ska jag snart dra:) Hoppas alla får en toppen kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0