If you can afford me


Sång, vattenpölar, nötter o vänner tillhörde gårdagskvällen! Vi hade väldigt trevligt med allt vad som nu pågick:) Vi mötte J och J som följde med hem till mig där det blev musikförbud...hehe, vi hade inte tid för sånt när det fanns så mycket annat att snacka om:P Kom i säng ganska sent, men det var bara trevligt:) Och man ska ju ta vara på så mycket som möjligt av dagen när man är ledig.

Därför så steg jag oxå upp tidigt imorse, kring halv 8:) Familjen hade planerat för en liten resa till Piteå med bla. shopping, vilket jag inte tackade nej till:P Dagen har gått fort, men jag hann ändå in på typ alla affärer som jag hade tänkt gå in på. Några fynd gjorde jag faktiskt oxå (kanske lägger ut bilder senare) o blev på köpet av med lite pengar...måste erkänna att dom aldrig riktigt räcker till:/ Nån som håller med?!
Fick syn på mycket olika skor o klänningar och har självklart börjat fundera på vad jag vill ha på skolavslutningen, även om det är ett tag kvar så måste man ju vara ute i tid! Kan dock inte riktigt bestämma mig när det gäller klänningen, ska den vara hel vit eller kanske nåt lite mer färgstarkt? Provade iaf några men ingen var riktigt nice, så jag får nog fortsätta fundera o leta:) Skor däremot tror jag nästan att jag har hittat:P Ska bara kolla upp om dom fanns i min storlek här i stan, hoppas hoppas!!

Lägger in en bild på en av klänningarna jag testade:)
Kramar



Kommentarer
Postat av: Emma

den där klänningen är väldigt söt och färg-glad, köp tycker jag ;)

2009-04-11 @ 19:55:06
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/
Postat av: Aya

omg den var ju skiit fin på dig <3

TA DEN:D

2009-04-13 @ 11:24:33
URL: http://theleftovers.blogg.se/
Postat av: Tovis

Super gullig klänning ju!

Fast å andra sidan så är allt vackert på dig :)<3

Köp, du passa jättebra i den :)<3

2009-04-15 @ 11:38:35
URL: http://lillatove.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken jättesöt klänning Sarah! :D

2009-04-19 @ 12:42:40
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0