Green eyes


Nu är ja tillbaka igen:) Sorry att jag varit väldigt dålig på uppdatera, har haft mycket annat för mig.
Idag skiner solen och det är någon + grad:P Känns härligt men ändå sitter jag inne och slöar, men det är väl det söndagar är till för eller?
Igår var jag med mina päron och fikade, vilket var trevligt o gott, sen på kvällen så for jag till fanny för att umgås med mina friends:) Vi hade väldigt trevligt med allt vad vi nu höll på med. Hemvägen vet jag inte om jag ska nämna så mycket om förutom att jag helt plötsligt låg raklång mitt på gatan...(a) Hur jag hamnade där får ni gissa er till:P
Kom just att tänka på att en av mina klasskompisar åker till staterna nästa vecka!! Okej, jag vet att jag har sagt det förut men det går inte säga för många gånger, Jag längtar tillbaka! Bästa veckan i mitt liv så här långt iaf:)
Nu är det snart skola igen o No-prov imorrn, kom på att jag har glömt (inte orkat) öva än...så dagen kommer nog bestå av plugg + övning av musikuppv. Ifall nån inte har så mycket för sig och vill göra en god gärning, ring gärna och stör!

Btw så fyller hunden i familjen år idag! Så jag hoppas på tårta?!:D
Näe nu blir det nog att fortsätta slappa.
Kramar


Ursäkta bildkvaliten!


Kommentarer
Postat av: lillan

love your eyelashes=) hahahah epic fail raklång;)

2009-04-05 @ 11:29:11
URL: http://linneagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0