And so the lion fell in love with the lamb


Hello:)
Dagen går mot sitt slut och jag sitter här i min säng o försöker plugga men det går inte speciellt bra:/ Undra vad som hände med mig? För typ ett halv år sedan så var jag typ pluggis o nu orkar jag inte ens plugga till No-provet som skulle innehålla typ 10 frågor eller nåt sånt...antar att de kallas skoltrött! Har iaf haft en slapp och mysig dag:) Och såg nyss det mesta av Twilight (a) som är typ världens nicigaste film;) Asså han är så söt och hon är så söt o alla är så söta! Förutom James då...tråkig kille:/ Iaf så blir jag alltid lika glad när jag har sett den, o jag lovar att man lätt kan bli beroende:P Börjar ju som fatta när olika saker ska hända, men de gör inget för då har jag istället tid att kolla andra saker som döljer sig i bakgrunden:) Visste ni te.x att hela familjen Cullen har ett och samma "märke" på sig, som en symbol?! Hehe ja som sagt så ser jag nu även alla små detaljer;)

Tänkte sen oxå tacka Tove för det fina hon skrev om mig! Om du nu läser detta så ska du veta att du betyder väldigt mycket för mig med!<3

Sovgott o dröm sött!
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0