Back to school


Hejhej:)
Nu är det kväll och bara några timmar kvar till skolan är igång igen:/ Känns väldigt drygt, nog för att jag tycker att jag har tagit vara på lovet men iaf...undrar förresten om det är någon som längtar tillbaka?
Jag o en av mina kompisar diskuterade idag ifall om det finns elever där ute som faktiskt tycker om skolan. Ja menar det klart det kan vara roligt att komma tillbaka efter lovet när man får träffa alla kompisar och så, men finns det verkligen människor som längtar tillbaka till alla tidiga mornar, alla långa sega lektioner och alla hemuppgifter och läxor?!
Iaf nog om det:) Dagen har varit helt okej, förmiddagen sov ja bort stora delar av, var uppe till typ halv 5 imorse så:P Sen på eftermiddagen blev det att skriva klart min teknikuppgift, lite historia och lite fakta om olika sorters Ipod fick det bli:) Ändå helt ok uppgift, sen så har vi ju en helt underbar lärare vilket gör det ännu bättre. Iaf så hann jag klart den innan middagen, så jag hade hela kvällen för mig själv. Men det blev inte riktigt så, emma kom hem från "fjällen" om man nu kan kalla de så:P Och jag var ju tvungen att träffa henne:)

Sovgott och dröm sött;)
Kramar




Kommentarer
Postat av: lillan

sv: hahahahha jaa du det kan man ju fråga sig;) men ibland så får man ju lust:P haha joo visst var jag snäll?

2009-04-20 @ 15:33:33
URL: http://linneagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0