You are my life now


Hej igen:)
Sorry att jag inte har skrivit på väldigt länge, men jag har haft mycket annat för mig så jag har inte ens haft på datorn!
Tänkte nu dra en liten snabb repris av hur de senaste dagarna har sett ut:)

Onsdag; Hade en chilldag, var med Becca, Linnea o Marcus på kvällen:) Blev mycket snack o godis som vanligt men en riktigt trevlig kväll!

Torsdag; Var med Tove på stan hela dagen, åt på dallas där jag såg världens snyggaste kille! hehe om du ser det här, ring mig;) Hyrde en film som vi såg hemma hos mig, One missed call hette den:P Skräck men ändå bra! Tack för en fin dag min käre vän:)<3

Fredag; Tog det lugnt på förmiddagen, sen blev det film igen hos Linnea på kvällen:) Skulle köpa lite gottgott till filmen o gick till Ica, när vi kom fram såg vi alla ut som snögubbar o det var väldigt blött o kallt. Vi såg Twilight igen, har sett den minst 5 gånger nu men den är alltid lika bra så jag klagar inte:P

Idag; Har varit på stan med mamma o åt mjukglass! Väldigt väldigt gott:) Kändes som sommar tills vi kom utanför dörrarna, där det blåser och är kallt:/ Kvällen ska jag förhoppningsvis tillbringa med mina vänner:)

Näe nu blire att fortsätta skriva på mitt No-arbete som ska lämnas in nu till veckan...
Önska mig lycka till! För det lär behövas.

Kramar

En bild från stugan för några år sedan, längtar dit!

Kommentarer
Postat av: Tovis

Tack själv vännen!<3

2009-04-18 @ 20:15:34
URL: http://lillatove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0