That's what you get when you let your heart win


God morgon:)
Hehe det är så det känns, klockan är snart halv 7 på kvällen och jag har ganska nyligen kommit hem från emma:P
Gårdagskvällen o natten spenderades tillsammans med mina kära vänner, linnea, emma, becca o emma;) Vi åt godis, vilket man ska göra under påsken!, såg tv, snackade o skrattade en hel del alltså en riktigt trevlig afton!
Imorse när vi vaknade så slog vi på tv o gissa vilken film som gick, haha jo Rädda Willy 2;) Ja blev typ helt fast klistrad...hehe, en anledning kan ha varit att jag var lite (mycket) trött (a) Iaf så skulle dom försöka putta ut en val som hade fastnat på stranden, vilket jag tyckte verkade jättelätt...?

linnea;oj de kan inte vara lätt, dom väger ju typ 2 ton!
jag; ja, men om man kan putta en bil så kan man väl putta en val?!
linnea; men sarah, en bil har ju hjul!
jag; (tyst ett tag) ...jo just ja!

Smart som man är;) Hehe sen så kan jag slå vad om att de hade varit mycket roligare om man hade hört de irl:P
Näe nu ska ja planera inför kvällen, blir förhoppningsvis att träffa polarna igen!

Kramar



Kommentarer
Postat av: lillan

joo du var ju jättesmart;)

2009-04-10 @ 18:21:54
URL: http://linneagson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du är duktig du sarah ;)

2009-04-11 @ 09:37:01
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0