Time means everything


Tjenare:)
Skoldagen är äntligen över! Känns skönt och jag kommer bara att ta det lugnt ikväll, allt arbete tar liksom kol på mig. Idag på no:n räknade vi ut att det är ca 30 skoldagar kvar till skolavslutningen och sista dagen på grundskolan för min del;) Nån annan än jag som tycker det låter härligt och längtar?! Känns iaf bra att veta att det inte är allt för långt kvar och att man har nåt att se fram emot! Snart är det ju oxå valborgs, kommer troligen bli en riktigt trevlig kväll på många sätt:P Alltså finns det saker att längta till när allt bara skiter sig:)

Har nu läst ut alla fyra Twilight böckerna och jag rekommenderar dom starkt!;) <3 Bästa boken jag har läst på länge!
Näe nu blir det att chilla;)
Kramar

Kommentarer
Postat av: fyndiga jaag ;)

användarnamn: rebeccaa

lösen: 123456

2009-07-20 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0