So much to tell you


Tjenare;)
Rubriken på inlägget är titeln på boken som jag just nu läser som engelska uppgift, en hyfsat bra bok:) Men de jobbiga är bara att man har så lite tid på sig att bli klar så man hinner inte riktigt läsa så noga om man ska hinna allt:/ Har iaf bara ca 30 sidor kvar nu, så jag tror jag hinner ut den innan jag somnar:P
Dagen har bestått av skola som vanligt o sen lite annat smått och gott. Hoppas för allt i världen inte att vi har musikuppv. imorrn!! Känner mig inte alls peppad för tillfället...nu är allt jag kan tänka på lov (A)
Läste för nån dag sen att det ska komma ut en ny SATC film:P Nice eller hur?! Hoppas iaf att den är bra, fast jag vet redan att den inte kommer slå den första så är det alltid, den första är bäst:)
Måste ut med hunden nu, ciao.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0