Show me how to lie


Tjabba tjena hallå;)
Nu är jag tillbaka efter några dagar utan bloggande, de bara blir så när man har skola o sånt...tråkigt men sant:/
Snart är skolveckan slut vilket känns så himla skönt! Veckan har egentligen gått fort men jag längtar ändå alltid till helgen:) Man uppskattar aldrig alla extra timmar man får ligga kvar i sängen när man har ex. sommarlov, medan jag nu skulle bli glad över 10 min.
Idag hade vi matte-nationella:S Inte lätta prov dom tror vi ska klara av! Men de kanske det som är meningen med det hela...iaf så skrev jag då på det mesta även om vissa saker bara var vilda chansningar:P Hålla tummarna kan man ju alltid göra! Imorrn är det fredag och vi har bl.a bild o idrott, kommer förhoppningsvis bli skoj på innebandyn, ja menar man vet ju aldrig när jag är i närheten?;)

Nu blir det att äta godis o ta det lugnt:)
Kramar


Kommentarer
Postat av: lillan

sv: i'm soooooooooooooo on!!!!<3

2009-04-24 @ 16:50:24
URL: http://linneagson.blogg.se/
Postat av: maria =)

offsprings kiiinga ;D<3

2009-04-25 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0