My hero

Tjenare!
Det här inlägget är tillägnat världens bästa hockeyspelare:) Om ni inte redan visste det så heter han Vincent Lecavalier och spelar i Tampa Bay Lightning! Har ju faktiskt sett han live och det var inte illa må jag säga;)
Anledningen till varför han fått den utmärkelsen av mig är ju för att han såklart förtjänar den! Han har spelat SC-final (Stanley Cup), OS, VM, WC (World Cup) mm. Och blev faktiskt utsedd till matchens lirare 04 i WC;) Så inget dåligt förflutet direkt. Sen så är han ju inte bara bra i hockey utan i mycket annat oxå, fast det får ni ta reda på själva:P Helt underbar humor har iaf människan! Och utstrålningen är det inte heller nåt fel på:) Blir inte förvånad om ingen håller med mig, för smaken är ju som baken, delad! Men jag lovar att ingen kan hata honom iaf, inte med dom ögonen:) Hahah okej, ska avsluta nu med en riktigt bra låt som påminner om Vinny:)

Kramar







Kommentarer
Postat av: lillan

there goes my hero är det inte många som fått säga;)

2009-04-05 @ 15:14:27
URL: http://linneagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0