I'm like a bird


Tjoho:P
Solen står högt på himlen och det är riktigt varmt o skönt ute! Har suttit ute och stekt i solen ett tag vilket är ett riktigt bra sätt att chilla en lördag, iaf enligt mig:) Jag håller på längta ihjäl mig efter sommar o lov! Så jag försöker ta vara på det mesta jag kan av värmen, ett av problemen är bara att man sitter i skolan hela dagarna o när man kommer hem så är det typ kallt igen:/ Alltså är helgen ett bra tillfälle:P

Igår kväll var det partyparty här!;) En tjejkväll med girlsen som var väldigt trevlig och rolig:D Vi proppade i oss en hel del speciellt eftersom vi fixat allt själva så ville vi ju inte slösa bort nåt:) Vi åt inte bara utan hann även med mycket annat, allt har jag dock inte tänkt dela med mig av, men att vi sjöng är ju ingen hemlighet direkt:) Vi har alla små sångfåglar i oss, eller hur?! Tänkte avsluta inlägget med lite bilder,
Kramar


Matbordet:) Kan lova att det var väldigt väldigt gott!


Becca som lagar mat:P


Kvällens outfit;)

Kommentarer
Postat av: E

det var väldigt gott :)

2009-04-25 @ 18:10:38
Postat av: Reb

Superkväll! Måste gå i repris :]]

2009-04-26 @ 01:08:53
URL: http://beccaronnlund.blogg.se/
Postat av: Linnea

ibland så träder verkligen sångfåglarna fram;)

å ja, det var mkt gott:P

2009-04-26 @ 17:26:43
URL: http://linneagson.blogg.se/
Postat av: Tovis

Vacker som alltid<3

2009-04-30 @ 11:34:45
URL: http://lillatove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0